„Pracovní den. Potom, co člověk vstává každodenně vcelku pozdě, tak budíček na 5:30 byl vcelku nepříjemný, přičemž cesta ...“

  • 27. března 2020

Pracovní den. Potom, co člověk vstává každodenně vcelku pozdě, tak budíček na 5:30 byl vcelku nepříjemný, přičemž cesta do práce a začátek směny byl také hektický-v práci nastaly problémy, jak s autem, tak i s terminálem, který nefungoval, podobně jako auto, které nestartovalo. Oba problémy jsem vyřešil ve spolupráci s technikem, ale pracovat jsem začal se zpožděním, což se nejspíše promítlo do zbytku dne. Práce sice utíkala a zákazníci až na jednu výjimku měli zaplaceno předem, takže kontakt s nimi byl minimální a dotyčný, co platil hotově mi předal peníze v obálce-celkem zodpovědný přístup. Bohužel směna, která měla končit ve 20:30 se protáhla i s frontou na tankování do 22:00, to již tak příjemné nebylo a stejně tak pro mě opět nezbyl kurýrní balíček (přislíbený kurýrům jako odměna za větší porci práce) s potravinami, nechápu, že to borci z vedení nemají rozpočítané, když ví, kolik lidí jim přijde na směnu. Byl jsem teda celkem rozhořčen.